Sme tu pre Vás.
Technická podpora je veľkou súčasťou toho, čo robíme a sme tu pre Vás, keď nás potrebujete. Pokiaľ sa technická podpora týka bežných technických problémov, ktoré nie sú riešené ani v manuáloch k jednotlivým zariadeniam, pokúsime sa Vás nasmerovať na tie správne informácie, ktoré Vám pomôžu. Dobrým zdrojom informácií je vždy naša stránka často kladených otázok prípadne fóra jednotlivých výrobcov ako je Fibaro fórum. K dispozícií je taktiež naše vlastné HomeSystem fórum. V prípade, že Vašu odpoveď nenájdete ani tam, obráťte sa na nás a pokúsime sa Vám poradiť. V rámci bezplatnej podpory však nie je možné objednať úpravy systému, ich nastavenie na diaľku... Ide len o odporúčanie, čo je možné vyskúšať pre vyriešenie problému v rámci možnosti.
Chcete, aby sme Váš problém vyriešili za Vás?
Keďže nie na všetky problémy existuje jednoduchá odpoveď, niekedy je potrebné problém analyzovať a nájsť naň riešenie. Aby sme sa takýmto problémom mohli v plnej miere venovať, je nevyhnutné pokryť náklady na čas strávený pri tomto úkone. Z toho dôvodu sú tieto služby spoplatnené podľa následujúceho cenníka:
Technická podpora je veľkou súčasťou toho, čo robíme a sme tu pre Vás, keď nás potrebujete. Pokiaľ sa technická podpora týka bežných technických problémov, ktoré nie sú riešené ani v manuáloch k jednotlivým zariadeniam, pokúsime sa Vás nasmerovať na tie správne informácie, ktoré Vám pomôžu. Dobrým zdrojom informácií je vždy naša stránka často kladených otázok prípadne fóra jednotlivých výrobcov ako je Fibaro fórum. K dispozícií je taktiež naše vlastné HomeSystem fórum. V prípade, že Vašu odpoveď nenájdete ani tam, obráťte sa na nás a pokúsime sa Vám poradiť. V rámci bezplatnej podpory však nie je možné objednať úpravy systému, ich nastavenie na diaľku... Ide len o odporúčanie, čo je možné vyskúšať pre vyriešenie problému v rámci možnosti.
Chcete, aby sme Váš problém vyriešili za Vás?
Keďže nie na všetky problémy existuje jednoduchá odpoveď, niekedy je potrebné problém analyzovať a nájsť naň riešenie. Aby sme sa takýmto problémom mohli v plnej miere venovať, je nevyhnutné pokryť náklady na čas strávený pri tomto úkone. Z toho dôvodu sú tieto služby spoplatnené podľa následujúceho cenníka:
Systémové úpravy |
Nastavenia zariadení a scén |
Technický výjazd |
25 |
20 |
50 |
za 30 minút |
za 30 minút |
za hodinu/osobu + cestovné náklady |
SLUŽBA OBSAHUJE: |
SLUŽBA OBSAHUJE: |
SLUŽBA OBSAHUJE: |
Nastavenie IP adries |
Usporiadanie zariadení |
Inštalácia systému |
Nastavenie užívateľov |
Nastavenia parametrov zariadení |
Inštalácia zariadení na mieste |
Nastavenie premenných |
Kontrola správnosti parametrov |
Nastavenie systému podľa požiadavky |
Nastavenie vzdialených prístupov |
Nastavenia pridružení zariadení |
Nastavenie scén (náročné) |
Pomoc pri zmene hesla |
Nastavenie virtuálnych zariadení |
Nastavenie režimov domu (komplet) |
Kontrola správnosti nastavení |
Nastavenie scén (len stredne náročné) |
Integrácia zariadení (podporovaných) |
Telefonická asistencia inštalácií |
Nastavenie režimov domu (základ) |
Úpravy, ktoré nie je možné robiť vzdialene |
Kontrola systému |
Kontrola nefunkčných scén |
Osobné konzultácie |
a ďalšie podobné úpravy |
a ďalšie podobné úpravy |
a ďalšie podobné úpravy |
Všetky ceny sú uvádzané bez DPH.
Ktoré služby nie sú spoplatnené.
Pokiaľ sa počas nášho technického zásahu ukáže, že problém bol spôsobený chybou systému (nie BETA verzie!) alebo zariadenia, ktoré spôsobovali nefunkčnosť danej funkcie, nebudeme Vám technickú podporu počítať a odkážem Vás na proces reklamácie.
Ktoré služby nie je možné robiť vzdialene?
Samozrejme, nie všetko je možné robiť vzdialene a na niektoré nastavenia potrebujeme byť prítomný na mieste. Pri takýchto nastaveniach odporúčame objednať službu technického výjazdu. Ide najmä o nastavenia, ktoré si vyžadujú fyzickú manipuláciu so zariadením ako napríklad pridávanie zariadenia do systému a podobné úpravy. Pre niektoré služby je potrebné nainštalovať na počítači, ktorý je na tej istej sieti ako riadiaca jednotka, program pre vzdialenú správu TeamViewer.
Minimálna objednávka.
Pri vzdialených úpravách je minimálna objednávka pól hodina práce, čo je štandardne potrebné na pripojenie sa do systému, nastavenie menších funkcií... Pri technickom výjazde je minimálna objednávka na 5 hodín práce. Pokiaľ sa jedná o kompletnú inštaláciu aj vrátane inštalácie zariadení pod vypínače... inštalácie sa štandardne zúčastnia dve osoby - technik a elektrikár.
Pre koho sú služby určené.
Technickú podporu štandardne zabezpečujeme len na zariadenia zakúpené u nás. Pokiaľ ste zariadenie zakúpili u iného predajcu avšak chcete využiť služby technickej podpory, kontaktujte nás na email podpora@homesystem.sk
Ako služby objednať.
Služby technickej podpory je nutné najskôr objednať a to pomocou zakúpenia príslušnej služby na našom e-shope. Pri výbere služby prosím vyberte platbu prevodom. Po prijatí objednávky Vás budeme kontaktovať a na základe informácií z Vašej strany určíme predpokladanú dĺžku technického zásahu, na základe čoho upravíme cenu služby.
Ktoré služby nie sú spoplatnené.
Pokiaľ sa počas nášho technického zásahu ukáže, že problém bol spôsobený chybou systému (nie BETA verzie!) alebo zariadenia, ktoré spôsobovali nefunkčnosť danej funkcie, nebudeme Vám technickú podporu počítať a odkážem Vás na proces reklamácie.
Ktoré služby nie je možné robiť vzdialene?
Samozrejme, nie všetko je možné robiť vzdialene a na niektoré nastavenia potrebujeme byť prítomný na mieste. Pri takýchto nastaveniach odporúčame objednať službu technického výjazdu. Ide najmä o nastavenia, ktoré si vyžadujú fyzickú manipuláciu so zariadením ako napríklad pridávanie zariadenia do systému a podobné úpravy. Pre niektoré služby je potrebné nainštalovať na počítači, ktorý je na tej istej sieti ako riadiaca jednotka, program pre vzdialenú správu TeamViewer.
Minimálna objednávka.
Pri vzdialených úpravách je minimálna objednávka pól hodina práce, čo je štandardne potrebné na pripojenie sa do systému, nastavenie menších funkcií... Pri technickom výjazde je minimálna objednávka na 5 hodín práce. Pokiaľ sa jedná o kompletnú inštaláciu aj vrátane inštalácie zariadení pod vypínače... inštalácie sa štandardne zúčastnia dve osoby - technik a elektrikár.
Pre koho sú služby určené.
Technickú podporu štandardne zabezpečujeme len na zariadenia zakúpené u nás. Pokiaľ ste zariadenie zakúpili u iného predajcu avšak chcete využiť služby technickej podpory, kontaktujte nás na email podpora@homesystem.sk
Ako služby objednať.
Služby technickej podpory je nutné najskôr objednať a to pomocou zakúpenia príslušnej služby na našom e-shope. Pri výbere služby prosím vyberte platbu prevodom. Po prijatí objednávky Vás budeme kontaktovať a na základe informácií z Vašej strany určíme predpokladanú dĺžku technického zásahu, na základe čoho upravíme cenu služby.